Melden van calamiteiten

Wij verzoeken u calamiteiten altijd telefonisch te melden. Het telefoonnummer waarop u uw reparatieverzoeken kunt melden, vindt u op de homepage van uw beheerder / corporatie. Omdat De Reparatielijn werkt met private label nummers per relatie worden deze telefoonnummers niet op deze algemene website gecommuniceerd.

Bij calamiteiten moet u onder andere denken aan: brand, ernstige waterschade t.g.v. leidingbreuk. Kortom: verzoeken die per direct een voorziening behoeven en niet kunnen wachten tot de volgende ochtend / na het weekend.

Bij ons contactcentrum kunt u terecht voor al uw reparatieverzoeken. Reparatielijn en de bij haar aangesloten, zorgvuldig geselecteerde herstellers garanderen u het volgende:

  • op de dag van uw melding wordt er contact opgenomen voor het maken van een afspraak;
  • eenvoudige reparatieverzoeken worden binnen 8 dagen hersteld;
  • 24/7 bereikbaarheid bij calamiteiten;
  • bij iedere melding wordt een hoge mate van kwaliteit van herstel gewaarborgd;
  • klantgericht en klantvriendelijk.