Of u nu bewoner, beheerder of eigenaar bent, een ieder kan zijn reparatieverzoek bij ons indienen.

Telefonisch melden
De Reparatielijn werkt met met private label nummers per relatie. U kunt dit nummer vinden op de pagina van uw beheerder / corporatie. Wij verzoeken u in ieder geval om calamiteiten te allen tijde via het daar genoemde telefoonnummer te melden.

Melden via de website
U kunt ook te allen tijde een reparatieverzoek indienen via onze website. Door één enkele klik op de button “Reparatie melden” krijgt u toegang tot het algemene meldingsformulier. Alle velden dienen ingevuld te worden, alvorens u het formulier verstuurt. Reparatielijn zal uw reparatieverzoek in behandeling nemen en één van de aangesloten herstellers verzoeken contact met u op te nemen voor het maken van een afspraak.

Melden van calamiteiten
Wij verzoeken u calamiteiten altijd telefonisch te melden. In dat geval kunt u ook buiten kantooruren en in het weekend telefonisch contact met ons opnemen. Het telefoonnummer vindt u op de pagina van uw beheerder/corporatie.

Bij calamiteiten moet u onder andere denken aan: brand, ernstige waterschade t.g.v. leidingbreuk. Kortom: verzoeken die per direct een voorziening behoeven en niet kunnen wachten tot de volgende ochtend / na het weekend.